Zdravý způsob života

18.04.2016 13:38

Zdravý způsob života – překážka nadbytečné váze

Za vážnou metlu lidstva je dnes považován problém nadváhy. Současná medicína nezná ani jeden skutečně účinný prostředek, který by zajišťoval velmi rychlé a přitom garantované hubnutí bez rizika komplikací.

Lidé, kteří trpí nadváhou, jsou mnohem častěji nemocní, zejména jim hrozí onemocnění trávicího traktu, kardiovaskulárního a nervového systému.

Opravdu je vše tak beznadějné? Ukazuje se, že cesta z této situace existuje a přitom ne za pomoci drahých léků s nejistým účinkem, ale pouze s vnitřní disciplinovaností a silou vůle, umocněnou velkou touhou vyhrát v nelehké bitvě s nadváhou.
Vybrali jsme několik užitečných rad, které vám pomohou začít a úspěšně zachovávat zdravý styl života.

O stravování

1. Jezte vždy kvalitní stravu, nešetřete na potravinách! Na tom, co jíme, závisí naše zdraví a délka života.
2. Snažte se vždycky snídat – to je skvělé nabití energií na celý den. Mimochodem, zástupci silného pohlaví, kteří ignorují snídani, jsou mnohem více ohroženi onemocněním srdce. Pokud často nemáte, stejně jako mnozí lidé, čas na snídani, můžete ji nahradit lehkým, výživným a velmi rychle připraveným (za pouhé dvě minuty!) mléčným koktejlem na základě Daily Delicious Beauty Shake.
3. Množství tekutin, které byste měli za den vypít, můžete snadno vypočítat podle velmi jednoduchého vzorce: vynásobte svou váhu 0,03.
4. Jezte méně smaženého, dávejte přednost dušenému nebo na páře připravenému jídlu.
5. Pokud netrpíte alergií konzumujte med, v něm jsou obsaženy, pro organismus, velmi užitečné látky
a stopové prvky.

O sportu

1. Choďte pěšky – aktivní pohyb zabraňuje vytváření nadbytečných tukových zásob.
2. Máte-li sedavé zaměstnání je nutné si každou hodinu až hodinu a půl udělat malou rozcvičku. Dokonce nemusíte ani vstát ze židle – aktivně se protáhněte, zamávejte několikrát rukama, promněte si prsty a nezapomeňte na nohy.
3. Neignorujte sport, vždyť pouhé tři hodiny týdně, které mu věnujete, znatelně prodlouží vaše mládí. Můžete se věnovat jakémukoliv pohybu podle vlastních zálib – tanci, wushu, chůzi, gymnastice, józe, lehké atletice, běhu. Hlavně nebuďte líní.
4. Pokud máte možnost – plavte. Pozitivně se to odrazí na odolnosti vašeho organismu, otužíte se, rovnoměrně posílíte svalstvo. Plavání vám pomůže ve snižování váhy a kladně ovlivní činnost kardiovaskulárního a nervového systému.

A ať vás nic nezastaví na cestě za zdravím, štěstím a dlouhým životem!